Regim alimentar pentru slabit si masa musculara. Ce anume trebuie să mănânci


choco lite preparare

Iata 10 dintre cele mai bune alimente pentru cresterea rapida in masa musculara: 1. Carne de Vita De ani de zile carnea de vita se afla in topul listei de alimente pentru masa musculara rapida, si pe buna dreptate, fiind plina de proteine g de carne de vita continand si 27g de proteine completevitamine B, zinc, fier, creatina regim alimentar pentru slabit si masa musculara alti micronutrienti extrem de importanti.

Chiar daca procentul de grasimi alimentare video explicativ este mai ridicat decat cel din alte carnuri, carnea de vita contine un amestec de grasimi saturate care sustin productia testosteronului si grasimi mononesaturate care sustin sanatatea inimii. Carne de pui Carnea de pui, indeosebi pieptul de pui, este fara indoiala cel mai des intalnit ingredient in dietele pentru masa musculara.

Pieptul de pui are aproximativ 31 grame de proteine la g si extrem de putine grasimi, facandu-l o sursa excelenta de proteina in special in perioadele de definire cand marea majoritatea a culturistilor incearca sa consume cat mai putine grasimi. Oua O sursa ieftina si bogata in proteine g per ou care poate fi gatita in diferite feluri pentru mai multa varietate.

Dieta pentru cresterea masei musculare

Galbenusul contine majoritatea nutrientilor: jumatate din proteie, vitaminele A D E si colesterol — care spre deosebire de miturile intalnite la tot pasul nu are o legatura directa cu bolile de inima si e esential productiei de testosteron. Cu alte cuvinte, daca te feresti de galbenusuri, iti faci un mare defavor.

Ai dreptate.

Ai dori cateva exemple de mese? Am creat un ghid rapid cu mai multe exemple de mese gustoase si usor de preparat ce te vor ajuta sa cresti rapid in masa musculara.

57 și trebuie să piardă în greutate

Apasa aici pentru ghidul special 4. Somon Somon-ul e atat o sursa de proteine de calitate, cat si si o sursa bogata de acizi grasi Omega Acesti Omega-3 sunt foarte bine cercetati ci considerati extrem de importanti sanatatii la modul general.

Please wait while your request is being verified...

In plus, din punctul de vedere al cresterii in masa musculara trebuie sa stii ca ei pot limita distrugerile musculare si accentua capacitatea de anabolizare a aminoacizilor. Cu alte cuvinte, te pot ajuta sa iti pastrezi masa musculara si sa ti-o dezvolti mai rapid. Izolat Proteic din Zer Un supliment proteic din zer, de preferinta fara potentiatori de gust sau alte ingrediente suspecte, poate fi extrem de valoros imediat dupa antrenament pentru a duce nutrientii mai rapid in muschi, cat si in momentele zilei in care pur si simplu nu ai posibilitatea unei mese solide.

lipsa poftei de mancare si scaderea in greutate

Citeste urmatorul articol pentru a vedea exact ce izolat proteic din zer iti recomand. Legume si Verdeturi Spanac, sfecla, varza, slata verde, broccoli, conopida, rosii, ardei, castraveti, ridichi… exista atat de multe legume si verdeturi excelente ce trebuie neaparat sa le consumi, incat ar fi fost pacat sa limitez recomandarile.

Nu face greseala majora de a alerga numai dupa proteine si tinteste pentru o varietate de legume si verdeturi de diferite culori la cat mai multe dintre mesele zilei. Afine Afinele, zmeura, capsunile si alte fructe mici si inchise la culoare sunt o sursa excelenta de carbohidrati cu relativ putina fructoza si micronutrienti vitamine, minerale, antioxidanti si fitonutrienti. Nuci Nucile si rudele apropiate ale acestora migdale, caju, etc sunt foarte utile cresterii in masa musculara.

Cum slăbești fără să pierzi masă musculară. Ce alimente trebuie să privilegiezi

Pe langa faptul ca sunt foarte dense din punct de vedere al caloriilor si nutrientilor, ele contin un amestec bine echilibrat de proteine, fibre si grasimi sanatoase, si sunt foarte usor de consumat in diferite situatii cand nu ai timp de o masa gatita.

Orez O sursa excelenta de carbohidrati ce te va ajuta sa-ti refaci rezervele de glicogen si sa te poti antrena intens antrenament dupa antrenament.

ce dieta trebuie sa ti ca sa slabesti

Kefir Kefirul aduce toate beneficiile laptelui plus beneficiile alimentelor fermentate — de la imbunatatirea digestiei si absorbtiei nutrientilor pana la intarirea sistemului imunitar. Toate extrem de valoroase cresterii in masa musculara.